Apika

Eszenaren kodea: hasieratu eta zikinetik garbira noiz pasa baldintza

Koronabirus guztiak suntsitzean gela zikinaren irudia atzeko oihaletik kendu eta gela garbiarekin ordezkatu nahi dugu, baina nola dakigu guztiak suntsitu ditugula? Horretarako baldintza bat erabiliko dugu.

Urratsak

  • 1

    Eszenaren gainean klik egingo dugu. “Kontrola” kategoriatik “banderari klik egitean” gertaera bloke bat hartuko dugu. Gero, birus kopurua aldagaia zerora jarriko dugu. Horretarako, “Aldagaiak” kategoriako “ezarri birus kopurua” blokea arrastatuko dugu.

  • 2

    “Kontrola” kategoriatik “etengabe” begizta bat arrastatuko dugu aldagaiaren balioa kontrolatzeko. Begiztaren barruan baldintza bat jarriko dugu, “Kontrola” kategoriako “baldin-orduan” baldintza.

  • 3

    “birus kopuru” aldagaiaren balioa 10 denean beteko da baldintza. Hori kontrolatzeko “Eragileak” kategoriako “berdin” blokea erabiliko dugu. Lehen hutsunean “birus kopuru” aldagaia jarriko dugu eta bigarrenean 10 zenbakia.

  • 4

    Baldintza hori betetzen denean atzeko oihala aldatuko dugu. Bigarren atzeko oihal bat sortuko dugu horretarako “logela garbi” izenarekin.

  • 5

    “Itxura” kategoriako “aldatu atzeko oihala” blokea bi aldiz erabiliko dugu. Lehenengoa banderari klik egin ondoren logela zikina jartzeko. Bigarrena baldintza betetzen denean logela garbia jartzeko.

  • 6

    Kitto! Jokoa prest daukagu. Hemen azpian ikus dezakezu emaitza (banderan klik egin hasteko).

     

    Jolasaren iturburu-kodea: https://scratch.mit.edu/projects/401998225/editor/

Licencia Creative Commons

IAMETZAko edukiak kopiatu, moldatu, zabaldu eta argitaratzeko libre zara, beti ere, gure egiletza direla aitortzen baduzu eta baldintza beretan egiten baduzu.

IAMETZA INTERAKTIBOA

ZIRKUITU IBILBIDEA 2 - 1. PABILOIA
LASARTE-ORIA (GIPUZKOA)
T (+34) 943 376 716