Apika

Unitateak > Programazioko erronka, Scratch erabiliz: Koronabirusa suntsitzeko jolasa

1

Jolasa garatzen hasi aurretik klonazioa zer den ikasi behar dugu.

Irakurri gehiago
2

Klonazioaren kontzeptua ulertu ondoren klonak sortzen hasiko gara!

Irakurri gehiago
3

Klonazioarekin bukatzeko, klon bat nola ezabatu ikusiko dugu.

Irakurri gehiago
4

Klonazioa zer den eta klon bat nola sortu eta ezabatu ikasi ondoren erronkari ekingo diogu: koronabirusa suntsitzeko jolasa sortzea.

Irakurri gehiago
5

Unitate honetan jolasari atzeko oihal bat nola gehitu ikasiko dugu.

Irakurri gehiago
6

Atzeko oihala prest daukagunez, hurrengo pausoa pertsonaia sortzea da.

Irakurri gehiago
7

Jolasaren funtzionalitatea garatzen hasteko garaia da!

Irakurri gehiago
8

Klonak sortu ditugu, baina mugitu beharko dute ezta?

Irakurri gehiago
9

Koronabirusaren klonak sortu ditugu eta pantailan zehar mugitzen dira dagoeneko. Hurrengo pausoa interaktibotasuna ematea da: klik egitean ezabatu egingo ditugu. Jokoaren helburua koronabirus guztiak desagerraraztea denez, zenbat ezabatu ditugun jakin behar dugu. Horretarako aldagai bat erabiliko dugu.

Irakurri gehiago
10

Koronabirus guztiak suntsitzean gela zikinaren irudia atzeko oihaletik kendu eta gela garbiarekin ordezkatu nahi dugu, baina nola dakigu guztiak suntsitu ditugula? Horretarako baldintza bat erabiliko dugu.

Irakurri gehiago

Licencia Creative Commons

IAMETZAko edukiak kopiatu, moldatu, zabaldu eta argitaratzeko libre zara, beti ere, gure egiletza direla aitortzen baduzu eta baldintza beretan egiten baduzu.

IAMETZA INTERAKTIBOA

ZIRKUITU IBILBIDEA 2 - 1. PABILOIA
LASARTE-ORIA (GIPUZKOA)
T (+34) 943 376 716