Apika

Eszenari atzeko oihal bat gehitu

Unitate honetan jolasari atzeko oihal bat nola gehitu ikasiko dugu.

Urratsak

  • 1

    Eszenaren atzeko oihal bat aukeratuko dugu. Horretarako hainbat aukera daude. Ordenagailuko irudi bat kargatu daiteke, Scratch-ek ematen dituenetako bat aukeratu edota guk geuek marraztu dezakegu. Gure kasuan Scratch-ek ematen duen bat aukeratuko dugu. Gure etxeko logela.

  • 2

    Koloreak erabiliz irudia ilunduko dugu, atzeko oihalaren editorearen bidez. Bertan izena ere aldatuko diogu. “Logela zikin” jarriko diogu.

Licencia Creative Commons

IAMETZAko edukiak kopiatu, moldatu, zabaldu eta argitaratzeko libre zara, beti ere, gure egiletza direla aitortzen baduzu eta baldintza beretan egiten baduzu.

IAMETZA INTERAKTIBOA

ZIRKUITU IBILBIDEA 2 - 1. PABILOIA
LASARTE-ORIA (GIPUZKOA)
T (+34) 943 376 716