Apika

Unitateak > Programaziorako sarrera Scratch erabiliz: Petalotik lorategira

Programazioaren eta Scratch-en oinarrizko kontzeptu batzuk ikasten hasiko gara pausoz pauso adibide batekin. Petalo soil batetik abiatuta, programazioa erabiliz koloretako loreak nola marraztu ikasiko dugu eta azkenik lorategi oso bat lortuko dugu. Programazioaren ahalmena ikusi eta ikasteko adibide polita da.

Hemen aurkituko duzue tutorialeko zati guztietako kodea daukan proiektua: https://scratch.mit.edu/projects/388466782/

 

1

Petalo batetik abiatu eta programazio bidez lorategi bat marraztuko dugu. Programatzen hasi aurretik, abiapuntua marraztu behar dugu: petaloa.

Irakurri gehiago
2

Lehen pauso bezala, lorea begiztarik gabe marraztuko dugu, biratu eta zigilua blokeak erabiliz. Petalo bakoitza marrazteko blokeetan behin eta berriz klik egin beharko dugu.

Irakurri gehiago
3

Orain lorea eskuz margotu beharrean begizta bat erabiliko dugu. Begizta (ingelesez loop, gazteleraz bucle, frantsesez boucle) blokeek barruan dauzkaten aginduak hainbat aldiz errepikatzeko balio dute.

Irakurri gehiago
4

Hurrengo ariketan petalo bakoitza kolore desberdinekoa duen lore bat marraztuko dugu.

Irakurri gehiago
5

Hainbat lorez osatutako lorategia marrazteko beste begizta bat erabiliko dugu.

Irakurri gehiago
6

Lorategia ederragoa izango litzateke lore mota bat baino gehiago balego. Ikus dezagun nola.

Irakurri gehiago
7

Zer egin dezakegu lore bakoitza kolore batekoa izateko?

Irakurri gehiago
8

Ariketa honetan aldagaiak eta baldintzak erabiltzen ikasiko dugu.

Irakurri gehiago
9

Amaitzeko, beste gertaera bloke bat ikusiko dugu: tekla sakatzean.

Irakurri gehiago

Licencia Creative Commons

IAMETZAko edukiak kopiatu, moldatu, zabaldu eta argitaratzeko libre zara, beti ere, gure egiletza direla aitortzen baduzu eta baldintza beretan egiten baduzu.

IAMETZA INTERAKTIBOA

ZIRKUITU IBILBIDEA 2 - 1. PABILOIA
LASARTE-ORIA (GIPUZKOA)
T (+34) 943 376 716