Apika

Unitateak > Programaziorako sarrera Snap! erabiliz: Petalotik lorategira

1

Petalo batetik abiatu eta programazio bidez lorategi bat marraztuko dugu. Programatzen hasi aurretik, abiapuntua marraztu behar dugu: petaloa.

Gehiago irakurri
2

Lehen pauso bezala, lorea begiztarik gabe marraztuko dugu, biratu eta zigilua blokeak erabiliz. Petalo bakoitza marrazteko blokeetan behin eta berriz klik egin beharko dugu.

Gehiago irakurri
3

Orain lorea eskuz margotu beharrean begizta bat erabiliko dugu. Begizta (ingelesez loop, gazteleraz bucle, frantsesez boucle) blokeek barruan dauzkaten aginduak hainbat aldiz errepikatzeko balio dute.

Gehiago irakurri
4

Hurrengo ariketan petalo bakoitza kolore desberdinekoa duen lore bat marraztuko dugu.

Gehiago irakurri
5

Hainbat lorez osatutako lorategia marrazteko beste begizta bat erabiliko dugu.

Gehiago irakurri
6

Lorategia ederragoa izango litzateke lore mota bat baino gehiago balego. Ikus dezagun nola.

Gehiago irakurri
7

Zer egin dezakegu lore bakoitza kolore batekoa izateko?

Gehiago irakurri
8

Ariketa honetan aldagaiak eta baldintzak erabiltzen ikasiko dugu.

Gehiago irakurri
9

Amaitzeko, beste gertaera bloke bat ikusiko dugu: tekla sakatzean.

Gehiago irakurri

Licencia Creative Commons

IAMETZAko edukiak kopiatu, moldatu, zabaldu eta argitaratzeko libre zara, beti ere, gure egiletza direla aitortzen baduzu eta baldintza beretan egiten baduzu.

IAMETZA INTERAKTIBOA

ZIRKUITU IBILBIDEA 2 - 1. PABILOIA
LASARTE-ORIA (GIPUZKOA)
T (+34) 943 376 716